AJÁNLATUNK ÖNNEK ÉS VÁLLALATÁNAK
CÉGÉNEK PÉNZÜGYEI JÓ KEZEKBEN VANNAK?
Cégének pénzügyeit jó szívvel rábízni valakire nem könnyű feladat, hisz ez alapvetően bizalmi tevékenység, mely egy rövid találkozás, de akár még több megbeszélés alatt sem, vagy csak nehezen alakul ki. Éppen ezért az ezzel kapcsolatos változásokat (pl. új cég megbízása bérszámfejtéssel, könyveléssel) a cégvezetők nehezen hozzák meg.
A döntés megkönnyítésére összegyűjtöttük azokat a fontos szempontokat, amelyeket mindenképpen érdemes figyelembe venni.
A döntés megkönnyítésére összegyűjtöttük azokat a fontos szempontokat, amelyeket mindenképpen érdemes figyelembe venni.
Nézze meg mások döntésének szempontjait >>
MÁS VÁLLALATOK DÖNTÉSÉNEK SZEMPONTJAI
Partnereink az alábbi nehézségekkel, problémákkal kerültek szembe volt bérszámfejtő partnerükkel kapcsolatban:
- A bérszámfejtő nem tartotta be a határidőket.
- Gyakori volt a pontatlanság, pro aktivitás,precizitás hiánya a bérszámfejtő partnernél.
- Nem volt rendszeres és érthető a kommunikáció, így gyakoriak voltak a félreértések a bérszámfejtés területén.
- A bérszámfejtő cég nem tartotta be a szabályokat, vagy nem hívta fel a cégvezetés figyelmét a szabálytalanságokra
- Rossz, hiányos információkat adtak a bérszámfejtő partnerek.
- Sokszor az eddig felsorolt és elkövetett hibák ellenére is hiányzott a bérszámfejtő partner részéről a felelősségvállalás, a felelősség elismerése.
- Folyamatszemlélet hiánya: az eddigi bérszámfejtők kizárólag a bérszámfejtéssel foglalkoztak, a társterületekkel kapcsolatos információkat nem figyelték.
- A munkáltatói kedvezmények figyelmen kívül hagyása
- A NAV-főkönyv-bérszámfejtés egyezőségének hiánya
Az itt összeszedett pontok nagyon sok cég életében valós, létező problémák. Súlyosságuk mértéke leginkább attól függ, hogy ezen hiányosságok mekkora bírságot és ezzel mekkora pénzügyi terhet tesznek a cég vállára egy ellenőrzés alkalmával. Nem kizárt, hogy egy egyszerűbbnek tűnő pontatlanság a cég büdzséjének egy tekintélyes részét felemészti és a felelősséget nem vállaló bérszámfejtő nem téríti meg ezt a kárt. Ezt jobb megelőzni, semmint utólag orvosolni.
Olvassa el esettanulmányunkat, melyben partnerünket milliós nagyságrendben büntették meg korábbi nem túl szerencsés bérszámfejtő választása miatt >>
ESETTANULMÁNY
Egy partnerünknél történt az eset, hogy a kiléptetéseknél a bérszámfejtő cég hibájából szinte mindig hibás volt és csúszott az utolsó bérek kifizetése és a papírok kiadása. Idővel akadt egy olyan munkavállaló, aki kilépéskor feljelentette a céget a hiányzó papírok miatt. A céget a hatóságok átvizsgálták és több millió forintos bírságot szabtak ki rá. Mivel az akkori bérszámfejtő cég nem vállalta a felelősséget és nem volt felelősségbiztosításuk sem, így a bírságot a cégnek kellett kifizetnie. Ezt követően kértek a fel minket első körben egy bérszámfejtés auditra, ahol feltártuk, hogy hol csúsznak el a folyamatok ezekkel kapcsolatban (és más teendőkkel is), majd javaslatokat tettünk a javításokra. Bár a bérszámfejtő cég mindent megtett a javítás érdekében, a büntetés és a felelősség alól való kibújás olyan nyomott hagyott a kapcsolatukban, hogy a vállalat hamarosan minket bízott meg a bérszámfejtéssel is, amit azóta is mi végzünk és többszöri hatósági ellenőrzést követően sem találtak hibákat.
Győződjön meg Ön is róla, mit garantálunk partnereinknek >>
AMIT ÖN NYER
A mi ajánlatunk tehát a következő ügyfeleink részére:
- Határidők maximális betartása, betartatása partnereinkkel.
- Precíz munkavégzés és pontosság.
- Folyamatos, rendszeres kommunikáció a partnerekkel, hisz az outsourcing, a kiszervezés nem azt jelenti, hogy nem kell kommunikálnia a partnereknek egymás között sőt, az pont kiemelt szerepet kap ebben a munkamegosztásban.
- Szabályok betartása, betartatása partnereinkkel.
- Korrekt és valós információk szolgáltatása.
- Maximális felelősségvállalás a végzett munkáért, melyet felelősségbiztosítással is megtámogatunk, így egy esetleges probléma esetén a pénzügyi terhet is levesszük a válláról.
- Több évtizedes tapasztalatunknak és a társterületekkel szoros együttműködésének köszönhetően amennyiben szükséges megoldási javaslatokat teszünk akár HR rendszerek bevezetésével, hatékony megoldásokkal a társterületek zökkenőmentes együtt működésére, adótanácsadással, könyvvizsgálattal, munkajoggal és számviteli kérdésekkel kapcsolatban is.
- Mivel átlátjuk a komplex rendszereket és a különböző területeket nem egyedülállóként, hanem a cég életében betöltött egységes folyamat részeként kezeljük, így különös erősségünk az eltérések feltárása és azok javítása. Ezt szolgálja bérszámfejtés és Tb audit tevékenységünk is.